Det är inte lätt…

Sitter just nu och recenserar böcker från Lisa Gardner och Tess Gerritsen. Av någon anledning hade jag fått för mig att böcker skrivna av Tess var skrivna av Lisa och jag letade och letade men fant inte böckerna jag var ute efter. Jag tyckte det var väldigt konstigt att Lisa inte ens hade med titlarna på sin hemsida. Visst att de är gamla men hon borde ju ändå erkänna dem, tänkte jag för mig själv. Det var inte förrens jag tittade närmare på en bild på Lisa som jag reagerade över att författaren till böckerna jag letade efter ser ut att vara japan. Så då googlade jag på ett annat sätt och där, där fannt jag böckerna jag var ute efter och då tänkte ”Ja men så klart! Det är ju inte Lisa som skrivit de böckerna”. Haha så kan de gå.😛

Båda riktigt bra författare för övrigt som ni borde kika in.🙂


Tess Gerritsen och Lisa Gardner

Kommentera

