I Sverige = Bokshopping

Är i hemma i Sverige på besök då min syster tar konfirmationen nu på lördag. Så idag passade jag på att åka till stans bokhandel och handla med mig lite böcker hem. Jag hade redan en bok jag absolut skulle ha men ville finna ett par till. De jag valde att köpa med mig var:

    

Jag är supernöjd med mina köp och längtar redan tills jag får läsa dem. Spännande. 2 Utav dessa böcker hade jag redan på önskelistan men fått in ett par till där. Men måste ju tänka på att jag må få plats med böckerna i väskan hem också så tre fick duga.😛

Kommentera

