När stormen lagt sig så…

Det går lite segt här på läsfronten måste jag dessvärre säga. Har haft så fullt upp med jobb och flytt de senaste veckorna att jag inte hunnit läsa mer än 50 sidor. Men så fort vi kommit i ordning och konfirmationerna och alla evenemang på jobbet är över kommer jag att få lite mer tid och då kommer jag nog att kunna läsa mera.

Då jag inte kommit så långt i boken jag läser nu kan jag inte direkt uttala mig om jag tycker den är bra eller inte. Men den är spännande och har en komisk klang i allt som gör att intresset håller sig uppe. Vi får väl se.🙂

Ha en fin helg allesammans!

Kommentera

