Secondhand…

Idag ska jag gå förbi secondhand bokbutiken här i stan. Gå och snusa lite på gamla böcker och vem vet. Jag kanske finner något spännande. Tyvärr så tror jag det är mest böcker på norska och jag tror efter att jag är färdig med Lucifers Evangelium så ska jag hålla mig till Svenska och Engelska ett tag fram över. Tills jag får lite mer träning att läsa på norska menar jag.

Men jag ska se om jag hittar en gammal bok med fin pärm. Jag såg en sak i en butik förra veckan som jag gillade men inte tänker betala över 200 för när jag lika gärna kan göra det bättre själv om ni förstår vad jag menar. Så steg ett är att hitta pärmen.

Kommentera

