Dags för ljudböcker kanske?

I dag ska jag ge mig på den första ljudboken. Jag vet att jag har sagt att jag inte tycker om ljudböcker och det gör jag fortfarande inte. Men just nu jobbar jag minst 10 timmar om dagen + 1 timmes resetid (sammanlagt) till och från jobbet var dag. Så tiden för läsning är desvärre lite knapert. Jag tänkte jag ska börja med Tom Sawyer av Mark Twain. Det är ju en sådan där klassiker som man någon gång i sitt liv borde läsa. Jag återkommer med omdömme.

One thought on “Dags för ljudböcker kanske?

  1. Linnea 12 juli, 2011 kl. 09:43 Reply

    Hoppas att du börjar gilla det! Jag var också skeptisk till ljudböcker förut, men nu är jag helt fast. I perioder lyssnar jag oftare än vad jag faktiskt läser!

Kommentera

