Jag är fast!

Jag är helt fast. Ljudböcker är helt fantastiskt. Perfekt för mig som jobbar på ett lager och har ett väldigt monotont jobb där det är samma dag ut och dag in. Massa timmar som ens hjärna driver iväg på vägar den inte borde besöka och det här var ju helt toppen för mig. Jag älskar ju att läsa böcker och när man jobbar så mycket som jag gör just nu så var ju detta den perfekta lösningen.

Jag kämpar fortfarande med Shantaram. Den är jätte bra men hinner bara läsa några sidor på kvällarna och boken är på över 900 sidor så det tar sin lilla tid.

Nu så har jag börjat på en ny ljudbok och det kommer nog att dröja åtminstonde några fler dagar innan det kommer en recension på den då den är på över 20 timmar.

Boken jag lyssnar på nu.

Jag trodde i början att det skulle vara lite svårt att läsa en bok och lyssna på en annan samtidigt. Men det är faktiskt inga problem. Men ska dock inte kasta in en tredje bok på något sätt i gröten för det kommer aldrig att gå. Haha jag förstår inte hur andra gör.😛

One thought on “Jag är fast!

  1. Cecilia Bergman 17 juli, 2011 kl. 20:28 Reply

    Jag önskar jag också klarade av hörböcker, men gör inte det! Jag kan inte koncentrera mig på uppläsningar. Lyssnar mycket på radio, men just när någon läser har jag svårt för. Det vill jag göra själv! Precis som du har jag också svårt att förstå att det är så många som klarar av att läsa flera böcker samtidigt. I alla fall fler romaner samtidigt.

Kommentera

