När det inte finns något ris ska man ändå ge ros! =)

Hade det inte vart för min kära mamma Lena så hade denna stackars bokrecensions bloggen varit helt död. Jag har verkligen inte tiden att läsa och kämpar fortfarande med Shantaram. Är kluven som tusan och denna recension kommer inte att bli den lättaste om man säger det sån. Och ganska lång har jag mina aning om. Men det är inte det jag vill prata om. Utan min mamma Lena som snart står för halvparten av bloggens alla lästa böcker. Men jag tycker det är bra att hon är villig att hjälpa mig. För hon läser ofta böcker som jag inte läser och vice versa. På så vis kan bloggen nås ut till en större grupp.

Får väl inte glömma min kära lillasyster som står för ungdomsböckerna.🙂 Också en changer jag inte läser eller för den delen aldrig läst. Ros till er båda. Ni är fantastiska.

Vill du också få lite ros och recensera böcker som publiceras här på bloggen?🙂 Skriv en kommentar så tar jag kontakt. Glöm inte lämna en blogg eller mailadress.🙂

2 thoughts on “När det inte finns något ris ska man ändå ge ros! =)

  1. Lena 29 augusti, 2011 kl. 06:03 Reply

    Tack gumman! Vad glad jag blev nu. Ett stort smile över hela ansiktet🙂 Jag försöker så gott jag kan. Det tar ju lite tid för mig att läsa i och med att jag somnar så lätt men men det kommer någon då och då.
    Moa har inte läst alls mycket i sommar men det kanske blir bättre nu när skolan börjar.
    Många kramar

    • Moa 29 augusti, 2011 kl. 17:13 Reply

      Tack Syrran en ros till dej också🙂 Jag har nu skrivit recensionen på boken jag läste ut för några veckor sen eller så så du vet. Kram😛

Kommentera

