Njuta av livets små ting!

image

Ny duschad i en ny renbäddad säng (här tillåter jag ingen lägga sig i en renbäddad säng utan att ha duschat precis innan :P) med en ny bok och en varm kopp te medan regnet smattrar mot fönstret. Vad kan bli bättre på en söndagskväll som denna?🙂

One thought on “Njuta av livets små ting!

  1. Lena 10 oktober, 2011 kl. 06:52 Reply

    Det har du fått hemifrån. Jag låter heller ingen lägga sig i en nybäddad säng utan att ha duschat🙂 Bästa känslan ever. Jag väntar febrilt efter en ny bok att läsa men jag hoppas att det kommer en på biblan som vill komma till mig snart. Kram

Kommentera

