Äntligen!

Som jag har väntat på dessa böcker. Över en vecka tog det innan jag fick dem. Så sega har dem aldrig varit. Men det kanske beror på att jag valde att betala direkt denna gång i stället för att ta faktura. Det tar ju några dagar innan betalningen går igenom så det var väl det som tog tid. Nästa gång så tar jag på faktura så slipper jag vänta så länge.😛

Vart lite förvånad över hur få sidor boken om seriemördarna var. Jag brukar aldrig kolla på sådant då det inte är något viktigt för min del, men 50 seriemördare på 208 sidor och då är innehåll, förord, register och annan mini information inräknad. Sen är det massor av bilder. Inget fel med det, men man kan ju undra hur mycket info jag kommer att få. Kommer antagligen att googla de flesta utav dem senare för att få veta mera. Men är super glad för att jag äntligen har den här boken. Ska bli spännande.


Se så tunn den är. Men säkert bra. Recension kommer.🙂

Taggat:

Kommentera

