Game of thrones

Någon som kollar på serien Game of thrones? Jag och min sambo är hopplöst uppslukade utav serien och det är få serier han och jag ser tillsammans då vi båda har lite olika smak. Jag föredrar komedier och kriminalare så som Bones, Big bang theory, Eureka, Castle, Mike & Molly, The walking dead, body of proof, house and the list goes on and on. Den nyaste i gruppen är GCB (Great Christian Bitches) som för övrigt är hur rolig som helst. Nåväl, jag skulle en dag vilja läsa böckerna som står bakom den omtalade serien. Skulle vara spännande och få veta allt sådant dom inte kan få plats med i serien. Kanske lite trist att redan innan veta vilka som dör och vilka som får barn och vilka som krigar mot vilka osv. Men ska göra ett försök på första boken i alla fall. En dag!

Tittar du på Game of thrones?
Har du läst böckerna? Om inte skulle du vilja?

Taggat:, , , ,

Kommentera

