Snart färdig.

Det är trist när man stöter på böcker som är så tunga att läsa att man bara vill sluta och byta bok. Men jag hade kommit så långt när lusten försvann och frustrationen satte in att jag inte kunde förmå mig till att sluta. Vill så gärna veta hur det går ändå. Men innerst inne så längtar jag till boken som står först i kö efter denna. Har bara runt 100 sidor kvar så kan räkna med en recension i morgon och då får ni också veta varför just denna boken var så jobbig för mig. Snart så. Å vilken härlig känsla. Snart…🙂

Taggat:,

5 thoughts on “Snart färdig.

  1. Jessica 25 april, 2012 kl. 20:35 Reply

    Spännande att få höra vilken bok det är!

  2. glittervakuum 25 april, 2012 kl. 21:47 Reply

    Det värsta tycker jag är om det är en bra bok men den ändå går segt, så man egentligen inte vill lägga ifrån sig den samtidigt som man verkligen inte orkar..

    • Marica 25 april, 2012 kl. 22:23 Reply

      Nä och den var ju bra fast ändå inte. Svårt att förklara men försöker formulera mig i min recension som kommer upp i morgon tror jag. Om jag kan sätta ord på mina känslor.

  3. Frida 26 april, 2012 kl. 07:52 Reply

    Hjälp vad nyfiken jag blir! Vilken kan det vara!??

    • Marica 26 april, 2012 kl. 10:09 Reply

      Finns ute nu.🙂

Kommentera

