Jag föll för trycket …

Jag föll för trycket jag med tillslut och har nu införskaffat mig ett exemplar utav Cirkeln på ljudbok. När jag ändå var i farten så fick även Ann Rosmans Fyrmästarens dotter följa med. Alla har lovordat cirkeln till höger och till vänster. Jag försöker hålla förväntningarna nede i och med att det också är en ungdomsbok. Jag har aldrig varit mycket för ungdomsböcker. Försökte några gånger när jag var i tonåren, men dom var inte rätt för mig och gick direkt över på vuxenböckerna mamma hade ståendes i bokhyllan.

Ann Rosman har jag läst utav tidigare och är en utav de få svenska författarna jag  faktiskt tycker om. Jag råkade ju läsa den tredje boken (Porto Francos väktare) i hennes fristående serie och tänkte att nu ska jag börja med den första.

One thought on “Jag föll för trycket …

  1. Vargnatts bokhylla 27 april, 2012 kl. 19:05 Reply

    Svar: Ja hoppas du också kommer gilla den!🙂
    Jag funderar på att börja med Cirkeln ikväll, det är lite läskigt att börja med en så hyllad bok, förväntningarna är ju höga.

Kommentera

