Vill, vill läsa!

Efter att jag såg filmen Max Manus så blev jag väldigt intresserad av han och började googla en hel del. Upptäckte då att Max har skrivit två böcker och 14 år efter att Max dött gick hans fru ut med en bok om hennes upplevelser samt liv med den berömda Max Manus. Böcker jag nu jätte gärna vill läsa. Dessvärre har jag än så länge bara funnit dem på norska och skulle helst vilja läsa dem på engelska eller svenska. Men blir dom inte översatta så får jag ta det på norska. De ligger på min lista i alla fall.🙂

Taggat:, ,

One thought on “Vill, vill läsa!

  1. Vargnatts bokhylla 27 april, 2012 kl. 22:22 Reply

    Du har fått en utmaning i min blogg🙂

Kommentera

