5 Månader kvar

En av mina favoritförfattare Kate Mosse som har skrivit böckerna Labyrinten, kryptan och vintervålnader kommer ut med en ny bok. Men det är 5 hela månader kvar. 9/2012 räknas capris.no ha den inne på lager för salg. Citadel är dens namn och jag övervakar den men som det ser ut just nu lär jag få vänta ett tag då den ännu inte blir tryckt i pocket form utan endast häftad och inbunden. Då jag vill att de ska se bra ut i bokhyllan så vill jag att de ska vara i samma form. Frågan är ju om jag verkligen kommer att orka vänta.😉

Har du läst något utav Kate Mosse?

Taggat:, , , ,

2 thoughts on “5 Månader kvar

  1. Eli 2 maj, 2012 kl. 19:15 Reply

    Jag gillar Kate Mosse! Kul att höra att hon kommer med något nytt🙂

    • Marica 2 maj, 2012 kl. 21:30 Reply

      Ja visst är det. =)

Kommentera

