Veckans bokbloggsjerka

Varje vecka så ställer Annika en fråga som vi som är med i bokbloggsjerka ska svara på.

Denna veckans fråga är:
Vilken är den mest uppseendeväckande bokbloggs-rubrik du kommer ihåg?

Först så hade jag tänkt nämna rubriken som Enligt O hade här för ett tag sedan (Jag blev lovad dvärgsex) men upptäckt att de flesta som svarat på jerkan denna gång har tagit med just den rubriken. Så jag tänker ta en ifrån bok mamma i stället som jag hajade till när jag såg det. Nämligen ”Farligt att vara bokbloggare”. Tur att det gick fint med henne och jag hoppas att det är bättre nu. =)

Taggat:

One thought on “Veckans bokbloggsjerka

  1. BokMamma 29 april, 2012 kl. 19:24 Reply

    Haha, ja det är bättre nu. Har dock inte vågat mig upp på ovanvåningen efter dagens träning. Fast iofs så är det ju ingen fara att gå upp utan det är ju på nedvägen det händer grejer🙂

Kommentera

