Det gör ont att vara bokslukare!

Å där var Hungerspelen slut. Jag har bokstavligt talat sträckläst den. Inte förrän jag hade läst sista sidan upptäckte jag hur ont i rygg och nacke jag har. Hur trött i huvudet jag egentligen är och framförallt hur mycket klockan är. Jag behöver väl inte säga så mycket om vad jag tycker om boken eller? Haha men det kommer en recension i helgen. Efter att jag fått vilat mig lite och smällt boken. Kanske lyckats övertala sambon att mjuka upp mina extremt stela muskler i överkroppen. Det är inte ofta jag läser en hel bok på så få timmar och  inte pausat mer än för att äta, gå på toa och se avsnittet av bigbrother som visades klockan 22,00.

Over and out!

Taggat:, ,

2 thoughts on “Det gör ont att vara bokslukare!

  1. boktrollet 5 maj, 2012 kl. 23:51 Reply

    Jag var exakt likadan när jag läste den. Jisses vad ont jag hade men tänkte hela tiden ”bara ett kapitel till, sedan ska jag sova” men så blev det ju aldrig utan det blev ju 10 kapitel till haha

    • Marica 6 maj, 2012 kl. 12:28 Reply

      Exakt. Det är ganska sjukt egentligen att man kan bli så förtrollad av en bok och glömma både tid och rum. =)

Kommentera

