Nytt i bokhyllan

image

Som jag nämnde tidigare i veckan så blev det en ny beställning med böcker och i lördags fick jag chans att hämta dem. Är jätte nöjd om än så är jag inte så förtjusta i deras covers. Endas Jellicoe Roads cover som jag är helt förälskad i och betalade en dyr penning för att få. Dyrare än vad boken kostar i inbunden. Men den här gången unnade jag mig det för jag är verkligen hopplöst förälskad i utseendet. Hoppas innehållet är lika fantastisk.

Boken Excavation av James Rollins är lite konstig dock. Den är både högre och smalare än en vanlig pocket vilket gör att den ser helt fel ut i mina ögon. Men det var den enda typen av pocketen som fanns och man få ju ta det som finns om man vill läsa den.

Taggat:, , , , ,

Kommentera

