Ut med det gamla, in med det nya!

Bli inte förvirrade  nu. Jag har bara bytt design.🙂 Kände att den andra blev för mörk och det är ju trots allt sommar så kände för något ljusare. Gillar även att just denna designen har större text så jag kommer nog att hålla på detta upplägget men endast byta färger när jag känner för det. Ska väl också ordna en annan headern. Någon roligare. Denna som jag har tog jag bara i all hast för att ha något överhuvudtaget. Men ärligt talat så är den verkligen hur tråkig som helst.😛

3 thoughts on “Ut med det gamla, in med det nya!

  1. Jessica 29 maj, 2012 kl. 15:55 Reply

    Fint! Jag har också bytt några gånger (4?) sedan starten för att drygt år sedan, men nu är jag nöjd, ett tag framöver i alla fall!

    • Marica 29 maj, 2012 kl. 15:59 Reply

      Tack så mycket. Ja det är viktigt att man ska vara nöjd. Jag är ganska pedantisk så för mig är det en utmaning att bli nöjd.😛 Jag tycker det ska vara lätt för ögat och lätt att läsa så att besökaren faktiskt vill läsa vidare.

      Du har träffat rätt där i alla fall så du ska vara nöjd. Enkel, stilren, bra text, och inte rörigt. Jag blir stressad av sidor som ser röriga ut.

  2. Vargnatts bokhylla 29 maj, 2012 kl. 21:36 Reply

    Svar: Ja det kan jag förstå att du saknar att kunna göra! Jag blir nästan lite ledsen om vi inte har tid med ett besök på den andrahandsbutiken när vi är i Karlstad, det finns alltid någon bok jag vill ha där🙂

Kommentera

