Hjälp mig kära bokbloggare!

Jag har snart lyssnat färdig på ”Svart eko” och söker tips på andra ljudböcker. Planerar en ny köpning men det står totalt stilla för mig. Är egentligen lite sugen på böcker med handling om starka kvinnor, lite deckare, spänning. Men även roliga böcker hade varit skönt att bryta av strömmen med. Inga för tunga böcker då man bör vara mer koncentrerad, då jag lyssnar på jobbet och bör kunna hänga med vad jag håller på med där också.😉 Inga kärleksböcker då jag blir lätt uttråkad om jag lyssnar på dem i stället för att läsa.

Så snälla hjälp mig och kom med massa tips.😀

6 thoughts on “Hjälp mig kära bokbloggare!

  1. boktrollet 5 juli, 2012 kl. 22:33 Reply

    Vet inte om den finns i ljudbok men Belle av Lesley Pearse kanske. Du kan läsa min recension på den på min blogg😉

    • Marica 6 juli, 2012 kl. 12:23 Reply

      Ja kanske det. Ska kolla om den finns på ljudbok. Verkar vara ganska ny så inte säkert dom hunnit färdig med inläsningen.😛

  2. Carro 6 juli, 2012 kl. 17:27 Reply

    Har du läst ”Sarahs Nyckel” av Tatiana de Rosnay? Den är jättebra! Även Leslie Pearse böcker som boktrollet tipsar om är bra! ”Beth och Susan” och ”Daisy”, ”Belle” ska jag läsa i sommar🙂

    • Marica 6 juli, 2012 kl. 18:15 Reply

      Många har tipsat mig om Sarahs Nyckel tidigare men det är något som alltid hindrar mig när det kommer till den. Har inte kommit underfund med vad egentligen.😛

      Jag gillar Leslie Pearse. Hon är min mammas favoritförfattare och har läst en hel del böcker av henne. Läste både Carlie och Charity i tonåren som mamma hade i bokhyllan. Gick tidigt över till vuxenböcker.

      Tack för tipsen.🙂

  3. louixenpixeln 7 juli, 2012 kl. 14:07 Reply

    A song of ice and fire av George RR Martin inlästa av Roy Dotrice. Fantastiskt bra!

    • Marica 7 juli, 2012 kl. 14:18 Reply

      Tack för förslaget. De ska jag kolla in.🙂

Kommentera

