30 Days about Books – Dag 3

Dag 3: Den sämsta boken du läst.

Jag vet inte riktigt hur jag ska svara på denna frågan. För är böckerna väldigt dåliga så är det ytterst sällan om nästan aldrig att jag läser ut dem.  Men när jag går tillbaka och kollar så var Besökaren av Lee Child den än så länge sämsta i serien om Jack Reacher. Så det får bli den om jag måste välja en bok jag avslutat. En bok jag inte avslutat på grund av detta är Innan döden kom av Elisabeth George. Ett panikköp jag gjorde i en kiosk när jag hade en väntetid på 5 minuter på båten tillbaka till Norge. Försökt mig på boken två eller tre gånger men varje gång jag kommer till mitten så klarar jag inte mer. Den är så fruktansvärt utdragen att jag förlorar intresset.

Kommentera

