30 Days about Books – Dag 5

Dag 5: En bok som kan få dig att skratta högt.

När det kommer till att skratta hög till böcker är nog något jag gör väldigt sällan. Brukar ligga och fnissa och le för mig själv, men att skratta högt. Kan inte minnas mig själv ha gjort det någon gång. Å jo nu kom jag på. Skrattade faktiskt högt till en bit i boken The Help. Kan givetvis inte säga vilken då jag inte vill förstöra för dem som ännu inte läst boken. Men de som har läst boken eller sett filmen förstår nog vilken bit jag tänker på. För den är hysteriskt rolig i filmen också.

Kommentera

