30 Days about books – Dag 9

Dag 9: En bok som gjorde dig besviken.

Luftslott av Sheila O´Flanagan helt klart. Var ett panikköp jag gjorde en gång på en resa, men baksidestexten var verkligen lovande. Innehållet inte lika lovande. Jag läste aldrig ens ut den för den är alldeles för ”chick flick” för mig. Jag vill att det ska ske saker i böckerna. Inte en oändlig resa med känslor, förhållande, snack och åter mer snack. Det har jag tillräckligt i mitt eget liv.😉 Å ja jag gav den en chans. Innan jag hade kommit hem så hade jag läst över halva boken.

Kommentera

