30 days about books – Dag 10

Dag 10: En bok som du älskade men inte älskar längre.

Jag minns en bok. Hör och häpna, en ungdomsbok.😉 En av de få jag faktiskt tyckte om när jag var liten. Minns inte vad den heter men fick den i en bokklubb mamma skrev in mig i. Den handlade om en tjej som varit med om en olycka och vaknar upp utan minne om vare sig själv eller andra. Hon får upptäcka att hennes tidigare jag var en fruktansvärd människa. En hemsk person och i stort sätt varje människa hatade henne. Få trodde heller inte på hennes minnesförlust men hon beslutade sig för att göra allt i sin makt för att bevisa att hon inte längre är eller kommer att bli den personen igen.

Kommentera

