30 Days about books – Dag 23

Dag 23: En bok du älskade men alla andra hatade.

Oj vilken svår fråga. Men den enda jag kan tänka på är böckerna av Kate Mosse. Hata är ett väldigt starkt ord så vill inte använda det, men jag absolut älskar hennes böcker och därför rekommenderat dem till min familj och vänner. Men så vitt jag vet så har ingen orkat läsa ut ens en bok av henne. Stina läser nu den lättaste av de tre som finns ute, A winter ghost, men det går inte så bra för henne. Så även om dom inte hatar böckerna så tror jag kanske dom är för tunga för dem eller kanske inte ligger i deras smak av böcker.

Kommentera

