30 Days about books – Dag 27

Dag 27: En bok med ett stycke du vill ska bli läst högt på ditt bröllop.

Tyvärr är jag oerhört dålig att markera och komma ihåg citat ifrån böcker och liknande. Har försökt skriva ner dem också, men det fungerar inte riktigt för mig. Nä jag läser en bok så är jag i en annan värld. Jag är så involverad i mina vänner och vad som händer dem att bra citat bra flyter förbi och jag lägger inte märke till dem. Vilket är oerhört synd. Så därför jag ännu inte funnit ett stycke så slående att jag vaknar ur världen tillbaka till verkligheten för att skriva ner den. Men jag är ung och inga giftermål planerade inom en snar framtid så jag hinner nog upptäcka det slående citatet.🙂

Kommentera

