30 Days about books – Dag 30

Dag 30: Bästa boken hittills i år.

Oj vilket svårt val det här blev då. Vill gärna säga någon av Ann Rosmans böcker, eller kanske utav Elly Griffiths men efter en del funderande så får det nog bli första boken av trilogin Hungergames utav Suzanne Collins. Anledningen till att jag valde den är för att jag sträckläste den på, humm minns inte helt men typ 7 timmar. Jag pausade bara för att gå på toa, äta och såg ett avsnitt av bigbrother. Man tänkte hela tiden ”ett kapitel till sen ska jag sova” men det blev det ju givetvis inte. Om man glömmer smärtan i rygg och axlar, huvudvärken och trötta ögon för att fortsätta läsa, ja då är boken bra.

Jag fyller snart år och önskar mig en sådan här.😉 Bara så ni vet. *blink blink*

One thought on “30 Days about books – Dag 30

  1. Linnea/Bokblomma 12 augusti, 2012 kl. 16:18 Reply

    Åh, vad härligt det är när man hittar sådana bladvändare!

Kommentera

