Min söta snälla mamma!

Nyss kommit hem ifrån jobbet och hittade ett brev med en välbekant handstil som stavar mitt namn och adress. Inuti låg ingen inget mindre än senaste numret av bokspegeln.Vi har kommit överens att hon ska skicka mig tidningarna för jag saknar verkligen att läsa dem och få tips på både böcker och författare ifrån alla typer av länder. Så först ska jag laga mig lite middag (jag vet att klockan är efter 22 men när man jobbar sent så blir det.middag för mig) och sen läsa. Ganska dumt iom att jag just nu har köpstopp men önskelistan har alltid plats.

image

Kommentera

