Bästa födelsedagen på länge!

Igår så fyllde jag år och hade många utav mina vänner på besök. Det vart en väldigt lyckad kväll och massa presenter och goda skratt. Känner mig lyckligt lottad för att jag har så fina vänner som jag har. Jag fick bland annat en iphone av min sambo. Jag hade tänkt köpa en nu i veckan men han hann före. Haha. Väldigt roligt vart det också för han gjorde det som en skatt jakt. Jag fick en lapp med en ledtråd som ledde mig till nästa lapp osv. Tillslut hittade jag mobilen och vart så rörd att jag börja gråta. Haha. Av vännerna fick jag bland annat sällskapsspel som jag älskar att spela och presentkort på capris.no så jag kan beställa böcker trots att jag inte har köp stopp längre.

God tårta fick jag och massa vin. Med andra ord, en lyckad kväll.🙂

One thought on “Bästa födelsedagen på länge!

  1. Linnea/Bokblomma 19 augusti, 2012 kl. 13:11 Reply

    Härligt! Grattis i efterskott!🙂

Kommentera

