Vad har jag missat?

Jag har tagit en stoor paus ifrån allt vad böcker heter men nu så är jag tillbaka. Huvudvärken har minskat och saker och ting börjar lugna sig på jobbet igen så nu känner jag ro i kroppen till att börja läsa igen. Så för att fira detta har jag beställt hem 6 nya böcker. Wiii.😀

Fifty Shades Trilogy: Fifty Shades of Grey, Fifty Shades Darker, Fifty Shades Freed 3-Volume Boxed SetFrämlingenSlända i bärnstenSjöfararna

Trilogin med 50 shades… som jag egentligen inte tänkt läsa men nu verkar det som att alla utom jag har läst dem och är ju ändå lite nyfiken på vad det är som gör dem såå ”fantastiska”. Inte kan människan vara så svältfödd på sex att det är det som gör dem så speciell. Sen så har min mamma pratat om diana gabaldons serie i många många år. Så nu har jag fått tummen ur och beställt mig de tre första böckerna. Minns att jag började läsa främlingen när jag var i tidigt tonåren, men kan inte minnas varför jag slutade läsa den.

Så annars då? Vad har jag missat där ute i bokvärlden under mina månaders frånvaro? Något spännande? Något nytt? Tell me😀

Taggat:

Kommentera

