Ett paket kommer lastat…

20130312-104946.jpg
Med vadå?

20130312-104957.jpg

Mercurium – Ann Rosman
(Fjärde boken i den fristående serien)

Känslan av död – Elly Griffiths
(Fjärde boken i den fristående serien)

Alltid Odd – Dean Koontz
(Andra boken i serien om Odd Thomas)

Beröringen – Collen McCullough

Heroin diaries – Nikki Sixx och Ned Ian Gittins

Landet bortom haven – Tamara Mckinley
(Första boken i trilogin)

Gryningstimmen – Tamara McKinley

Släktet – Guillermo Del Toro, Chuck Hogan
(Första boken i trilogin)

Den här gången blev det flera böcker som aningen är fortsättningen eller början på en serie. Rent av en slump egentligen. De ja visste att jag skulle köpa var mercurium, känslan av död och alltid odd. De resterande fick följa med av olika anledningar. Är lite smått osäker på Heroin diaries egentligen. När jag läste baksidestexten så kändes det som att jag redan hade läst den och var tvungen att kolla i hyllan. Men där stod The Dirt och då det var lite dagboksanteckningar av Nikki där i så är det inte så konstigt att jag fick deja vu angående denna. Jag hoppas det inte blir en lång upprepning. Tamaras böcker har jag kikat på ett tag och bestämde mig för att nu är det dags att sluta kika och beställa hem. Släktet och Beröringen var det en ren slump att jag hittade.

Står just nu utan en bok så vi får se vilken utav dessa jag börjar med. Humm.🙂

Taggat:

2 thoughts on “Ett paket kommer lastat…

  1. Carro 4 april, 2013 kl. 09:59 Reply

    Hej! Vill tipsa dig om ”Matildas sista vals” som är en underbart bra bok om du inte har läst den!! Av Tamara McKinley alltså.

    • Marica 4 april, 2013 kl. 10:12 Reply

      Hej. Det har jag. 3 gånger om jag inte minns fel. Haha. Men tack för tipset ändå.🙂

Kommentera

