Detta med tid är enklare sagt än gjort!

Lite vårstädning på bloggen har jag minsann fått gjort. Blev det inte fint?🙂 Jag har också massor av film recensioner att skriva och även ett par böcker. Har inte fått läst så mycket den senaste tiden tyvärr. Det här med tid räcker inte för mig alls. Jag skulle gärna ha haft 30 timmar på var dygn för att få tid till allt jag måste hinna och vill göra. Att jag jobbar skift och varannan vecka jobbar till 22 på kvällen hjälper ju inte heller. Men vad ska man göra? Det är ju inte direkt sån att jag är rik och inte behöver ett jobb för att kunna betala mina räkningar.😉

Jag hoppas i vilket fall att jag i helgen ska få tid att sätta mig ner och skriva. Nästan lite sån att jag hoppas att det är dåligt väder så jag inte får dåligt samvete om jag sitter inne. Haha.

Nu blir det sova för min del. Ännu en ny dag i morgon som tiden ska brukas upp på diverse ting. En kort Sverige tur planeras i morgon också och jag hoppas jag hinner springa in på den pytte lilla bokhandeln. Jag har egentligen allt för många böcker i bokhyllan jag inte läst men är så sugen på att testa någon ny utländska författare som ännu inte blivit känd. Finns så många där ute som är värd att läsa men hamnar i skymundan på grund av alla dessa stora författare som trots att boken de kommer ut med nu inte är något bra men de tidigare kom ut med en bok för 10 år sedan som slog världen med storm.

Kommentera

