Vilken sten har jag legat under?

När jag skulle skriva recensionen på Känslan av död av Elly Griffiths så fant jag ut att hon har släppt en femte bok i serien. WIII. Vilken sten har jag levt under den senaste tiden så att jag har missat det. Det är inte okej. Jag glädjer mig som ett barn på julafton. Tyvärr så måste jag vänta några månader till. Den har än så länge bara kommit ut i inbundet, men då jag i stort sett bara köper pocket så får jag vänta ett tag till. Men det gör inget. Jag har massor av böcker i bokhyllan att underhålla mig med tills dess å den som väntar på något gott väntar inte för länge.😉

9185419826

Kommentera

