THG Day 10 – Peeta or Gale

6

Jag är på team Peeta men måste ändå erkänna att i början innan jag hade fått lära känna Peeta ordentligen genom böckerna önskade jag att det skulle bli Katniss och Gale. Mest för att min bild av Gale så var han min pojkvän. Snäll, fantastisk och givetvis super snygg. Det tog ett tag innan Peeta kom in i mitt hjärta för att i början så tyckte jag han var så mesig. Å även fast det blev Katniss och Gale på slutet så kände jag ett litet stygn i hjärtat. Mest för att jag fick känslan av att det inte var helt äkta från Katniss sida. Att de höll ihop just på grund av allt dom har varit med om och bara dom två vet hur det är och därför har dom en connection.

Kommentera

