THG Day 21 – A pairing you don’t get

Vad är det här? Nä jag formulerar om den här frågan i stället för nu känns det bara för dumt att svara på frågor om par som finns i boken. Varför inte en fråga om par man önskar kunde ha existerats. Så ja.

Min fråga blir – Vilka önskade du skulle bli ett par i böckerna?

Jag önskade faktiskt att Katniss Mamma skulle finna sig kärlek igen och bli lyckligare speciellt någon som kunde stå där efter allt som hände. Dock har jag ingen som kandidat till henne. Men hade fortfarande vart kul. Kanske hon då också skulle kunna mjukna upp och bli lite varmare för hon är väldigt kall.

Sen hade det varit kul att se Haymitch med någon. Effie Trinket kanske. De skulle vara ett så omaka par att det skulle bli en liten humortvist i historien utav det och jag tror det skulle ha varit bra för båda som karaktärer. Men vad vet jag. Inte jag som skrivit böckerna. Hehe.😛

Kommentera

