Mer böcker. :)

20130531-171308.jpg

Jag har beställt hem mer böcker då det började sina i bokhylla. :p denna gången blev det en hel del Dean Koontz. Han har skrivit så fasligt många böcker. Även Mississippi av Hillary Jordan som jag varit nyfiken på länge. Sen har jag också bestämt att samla ihop alla böckerna i serien om isfolket som är skriven av Margit sandemo. Vill gärna läsa och äga alla böckerna. Men det är ju en del. 47 böcker om jag inte minns fel.😉

Nu ska jag sätta mig i solen med ett glas vin och min bok. Men först en dusch kanske. Det var varmt på jobbet i dag.😉

4 thoughts on “Mer böcker. :)

  1. Monika 31 maj, 2013 kl. 20:25 Reply

    Sagan om isfolket blir jag mer och mer nyfiken på, men 47 böcker…

    • Marica 1 juni, 2013 kl. 19:32 Reply

      Ja det är en del böcker men de flesta är inte så tjocka. Bara runt 300 sidor och så får man spri det ut över ett par år om man vill. Behöver ju inte läsa alla på rad.😉

  2. [Anna] 2 juni, 2013 kl. 19:27 Reply

    Jag måste nog se över min Dean Koontz samling och se vad jag kan göra åt den🙂 Det är verkligen böcker man vill ha läst🙂 och de nya i pocket är snygga!🙂

    • Marica 2 juni, 2013 kl. 22:55 Reply

      Ja verkligen. De flesta av de jag läst är toppen. Å ja den nya designen gillar jag skarpt och att det är samma stil. Då ser man fort att det är en Koontz bok.🙂

Kommentera

