12 böcker på väg hem.

Äntligen har jag fått bestämt vilka böcker som skulle få komma hem till mig i första omgången. Tog bara tre dagar.😛 På önskelistan var det från början 23 böcker jag alla ville ha på en gång. Var givetvis fler men dem kan jag vänta på. Samt 15 böcker på övervakning jag tyvärr måste vänta lite till på. Tillslut blev det i alla fall 12 böcker. Jag glädjer mig så tills dem kommer och jag blir alltid lika överlycklig över priset. 12 böcker för 570:-. Det är inte dåligt och jag är glad att jag föredrar pocket framför inbunden. På så vis blir det inte lika hårt för plånboken min. Speciellt inte med tanke på att allt är så mycket dyrarer här i norge.

Radience by Alyson NoelMedan jag letade mig om kring bland alla böcker på nätbutiken så skrollade jag förbi denna. Är den inte underbart vacker? Jag skulle kunna köpa boken bara på grund av hur vacker den är. Har dock ingen aning om vad den handlar om och är heller inte känt med författaren. Men kanske jag en dag ska kolla lite närmare på denna. Kan ju faktiskt vara något för mig. Vem vet.🙂

 

Kollade även lite ljudböcker, men då jag nu har ett ledarjobb och inte kan skärma av mig från omgivningen som jag kunde göra förr när jag var en helt vanlig anställd, förkastade jag den ideén. Jag lyssnar sällan på ljudböcker annars. Då föredrar jag att läsa, så blir nog tyvärr inte många fler ljudböcker på mig idagsläget.

En annan sak jag också är super glad över är att min nya avdelning har en soffa. En soffa som är sällan upptagen så när jag har paus på jobbet och vill läsa kan jag sätta mig där. Skön är den också. Inga fler hårda kontorsstolar som stör hela upplevelsen.🙂

 

 

2 thoughts on “12 böcker på väg hem.

  1. Malin 12 februari, 2014 kl. 21:10 Reply

    Ingen dålig mängd böcker! Och vilket bra pris!🙂

    • Marica 13 februari, 2014 kl. 12:09 Reply

      Ja eller hur. Glädjer mig massor. Känner mig som ett barn på julafton.🙂

Kommentera

