Äntligen. :D

Efter ett turbulent halvår med mer än vad både min kropp och psyke klarat av har jag äntligen återhämtat mig så pass att jag känner glädje och lust i att få läsa böcker igen. Orken är äntligen tillbaka och slagit till hårt. Tyvärr så har jag nästan inga böcker hemma så har läst ut 4 böcker jag redan läst samt en jag inte läst och är nu på en annan. Och allt detta på nästan två veckor. Jippi jag är så glad. Planerar även att få beställt hem fler böcker. Kollar runt massor nu för jag har missat så himla mycket. Verkar som att hösten 2013 var toppen och våren 2014 verkar ännu mer spännande. Kan knappt vänta.😀

Recensioner kommer senare.  Vill bara göra ett litet ljud ifrån mig om någon faktiskt fortfarande tittar in här då och då. Ber om ursäkt för den långa frånvaron.

2 thoughts on “Äntligen. :D

  1. Monika 13 februari, 2014 kl. 07:41 Reply

    Välkommen tillbaka!

    • Marica 13 februari, 2014 kl. 12:10 Reply

      Tack så mycket. Det är skönt att vara tillbaka.🙂

Kommentera

