Alla hjärtans dag

20140214-165148.jpg
Detta väntade på mig när jag kom hem ifrån jobbet idag. Jag och min sambo firar som regel inte alla hjärtans dag då jag tycker det är en överskattat högtid fylld med stress, press och för höga förhoppningar. Men detta var ju ändå oerhört kul och uppskattande ändå.🙂 Måste tillägga att min sambo är inte särskilt romantisk men när han försöker så kan han verklig. Blommor och choklad och senare i kväll ett glas vin och en bok. Vad kan vara bättre på en fredagskväll som denna?

Kommentera

