Inget att läsa – den känslan.

Har läst färdigt Mörk Jord. Recension kommer på den senare. Men så stod jag inför att inte ha något att läsa. Mina böcker jag beställde i slutet av förra veckan har ännu inte kommit. Dem blev skickade igår så hoppas innerligt att dem kommer i morgon. Dock på sporingen så har dom inte rört sig alls på över ett dygn. Tänk om något hänt med mitt paket?😦

Hittade dock en bok i min hylla när jag egentligen var på jakt efter något jag redan läst och kunde tänka mig fördriva tiden med. En bok som det inte gjorde något om jag inte läste färdig. Boken jag fant är en bok jag har läst hälften av de 514 sidorna men slutade läsa för att den är så fruktansvärt seg. Börjar super spännande, men sen så sker det inget i 200 sidor. Så jag tänkte vilket ypperligt tillfälle att ge den en ny chans. Det är en engelsk krim och jag älskar ju sådant så jag känner jag måste ge den en ny chans.

One thought on “Inget att läsa – den känslan.

  1. Carro 18 februari, 2014 kl. 23:26 Reply

    Hm, det där med att inte ha något att läsa har jag faktiskt aldrig varit med om. Det snarare svämmar över åt andra hållet.

Kommentera

