Opsie, jag gjorde det igen. :p

20140311-174137.jpg

Jag ”råkade” läsa ut Divergent som jag köpte i lördags. Så i dag ”råkade” jag gå in i bokhandeln på vägen hem. Det är inte direkt så att bokhandeln ligger på vägen hem men jag kände att jag var tvungen till att få köpt den andra boken. Måste ju få veta hur det går.🙂 Men den får vänta. Först ska jag läsa ut första boken av Harry Potter som jag påbörjade igår.🙂

Recension på Divergent kommer senare.

O förresten. Denna gången kom jag ihåg att köpa det jag egentligen var till bokhandeln för att köpa när jag i stället kom ut med Divergent. En ny läsdagbok.🙂

2 thoughts on “Opsie, jag gjorde det igen. :p

  1. Funderskan 12 mars, 2014 kl. 15:11 Reply

    Haha! Älskar att man gör så fast man kanske inte riktigt tänkt att lägga ut pengar just nu på den där boken eller så…😛
    Låter härligt att du har hittat en bok att sluka dig igenom! Ska snart läsa Divergent och se vad jag tycker!😀

    • Marica 16 mars, 2014 kl. 11:30 Reply

      Ja det är ju ren inpuls men det är så roligt när det visar sig vara en bra inpuls.🙂 Hoppas du inte blir besviken.

Kommentera

