Veckans bokbloggsjerka

jerka11Varje vecka så ställer Annika en fråga som vi som är med i bokbloggsjerka ska svara på.

Denna veckans fråga är:

Har du sett någon pjäs eller liknande som du av en eller annan anledning tvingades att se men som du absolut inte gillade?

 

Om du vill får du vända på frågan för att i stället berätta om en pjäs eller liknande som alla bara MÅSTE se. 

 

Jag kan inte påstå att jag sett något jag inte vill se men å andra sidan går jag inte heller så ofta och ser pjäser att jag har någon att rekommendera heller. Minns att jag såg en svenskt version utav musikalen Oliver Twist när jag var yngre och den var himla bra.  Jag har i vart fall drömmar om att få åka på Broadway och se en massa olika pjäser och musikaler. Det hade varit väldigt kul.🙂

3 thoughts on “Veckans bokbloggsjerka

  1. Hanneles bokparadis 24 mars, 2014 kl. 13:51 Reply

    Varför inte London🙂

    • Marica 24 mars, 2014 kl. 21:46 Reply

      London ligger redan på planen så tänkte inte alls på det. Haha. Jag åker dit i annat syfte egentligen men hoppas på att kunna klämma in en musikal eller två. :p

  2. Freja 24 mars, 2014 kl. 20:21 Reply

    Jag är ingen teatermänniska, men nu påminde du mig om att jag faktiskt såg The Rat trap i London 1996… Det är som att teater utomlands inte är på riktigt för mig tydligen…

Kommentera

