Men så häftigt. :)

Yepp jag lever och yepp jag läser, men sitter inte så mycket vid datorn längre. Solen skiner och råga på det så har jag ödelagdt ryggen så att sitta för länge är smärtfullt för mig. Därav gör jag bara det jag måste vid datorn. Men se på det här. Måste bara berätta.

Jag har redan gjort en ny beställning på böcker men fann ut att jag missade en bok. Den fanns heller inte på lager därifrån jag beställer så jag kollade lite andra alternativ. Inga butiker är öppna vid den här tiden så kollar på nätet för att kunna se lagerstatus i bokhandlarna i stan. Då upptäckte jag detta.
Skärmklipp
Ark har en klicka och hämta funktion. Hvis butiken skulle vara åpen just nu så skulle jag inom en timme få sms på om dom har den på lager och så lägger dom boken undan i max 2 dagar så jag kan bara komma in och hämta den. Jag får även boken för det billigaste priset. Det vill säga är den dyrare i butiken än på nätet så får jag nätpriset och vice versa. Hur smidigt är inte det. Så mycket enklare och smidigare så slipper jag lägga ytterligare en beställning på 1 bok. För vi alla vet ju att när man ändå beställer böcker blir det inte ”bara” 1 bok.😉

Detta kanske inte är något nytt för er men jag tycker det var en toppen lösning. Hoppas dom har den på lager.🙂

One thought on “Men så häftigt. :)

  1. [Anna] 17 juni, 2014 kl. 09:30 Reply

    Vilken smart lösning!!🙂

Kommentera

