Att skapa kaos i sitt hem.

Jag och gubben har de senaste dagarna haft storröjning hemma. Ett ord: KAOS! Vi har aldrig fått möjlighet till det men nu har vi ordnat bil så vi kan rensa och kasta allt vi inte ska ha. Det är 6 års liv att gå igenom här och vi båda är väldigt glad i att samla på ting.

I går kväll fant vi ut att vi möblerar om när vi ändå är i gång och hela lägenheten ser ut som ett bombnedslag. Så nu ser det ännu värre ut och här har vi en del av alla böckerna mina. Det bästa med detta att jag kommer troligtvis kunna skapa mig en egen liten läshörna. Woho.

image

Inne på dag 3. Långt kvar men gud så jag längtar tills vi är färdig.😀
Önska oss lycka till att min rygg håller lite till och att energin räcker tills vi är färdig. Vill inte bo i detta kaoset.

One thought on “Att skapa kaos i sitt hem.

  1. Lena 1 augusti, 2014 kl. 17:22 Reply

    Låter som ett både roligt och jobbigt projekt.

Kommentera

